Friday, February 16, 2024

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nden Ayrılıyorum

Bugün, 16 Şubat 2024 tarihi itibarıyla Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nden (ÇOMÜ) ayrılıyorum. 19 Ağustos 2019 tarihinde Profesör olarak başladığım görevimi tamamlamış bulunmaktayım.

Türkiye'nin en batı ucunda yer alan Çanakkale'de, bu güzel şehirde çalışmaktan büyük keyif aldım. Bozulmamış doğası ve misafirperver insanlarını tanımak benim için büyük bir mutluluk oldu.

ÇOMÜ'de Mühendislik, Sağlık ve Tıp Fakülteleri'nde Jeofizik, Sismoloji ve Deprem Riskinin Azaltılması konularında yeni dersler vererek bilgi ve deneyimlerimi paylaşmak benim için oldukça öğreticiydi.

Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi, bu görevimin de bir sonu geldi. 1990-2023 yılları arasında yaklaşık 33 yıllık bir süre boyunca Türkiye'deki farklı üniversitelerde edindiğim eğitim ve araştırma deneyimleri bana çok şey kattı.

Bundan sonraki hayatımda da yeni hedeflerime doğru ilerlemeye devam edeceğim. ÇOMÜ'de beraber çalıştığım tüm öğretim üyelerine, araştırma görevlilerine ve personele teşekkürlerimi sunuyorum. Hepinize sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum.

No comments:

Post a Comment

Malatya İli'nde 18 Eylül 2024 Depremi: Sismik Etkiler ve Toplumsal Sorumluluk

18 Eylül 2024 sabahı, saat 03:22'de , Türkiye'nin doğusunda bir kez daha sarsıldı. Malatya'nın 31 km güneydoğusunda , Çelikhan&...