Monday, February 26, 2024

Jeofizik Mühendisliği'ne Dönüş: 8 Yıl Sonra Tekrar Cerrahpaşa'da!

17 Ağustos 2016'da veda etmek zorunda kaldığım İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Üniversitesi Jeofizik Mühendisliği Bölümü'ne bugün, 26 Şubat 2024 tarihinde büyük bir heyecanla geri döndüm! 8 yıllık bir aradan sonra yeniden bu saygın kurumda, sevdiğim alanda çalışmaya başlamanın mutluluğunu yaşıyorum.

Bu süreçte yaşadığım zorluklar, edindiğim tecrübeler ve bitmeyen tutkum beni bu dönüm noktasına getirdi. Jeofizik mühendisliği disiplinine olan inancım ve katkı sağlama arzum her zamankinden daha güçlü.

Cerrahpaşa Üniversitesi Jeofizik Mühendisliği Bölümü'nün değerli akademisyenleri ve öğrencileriyle birlikte, daha nice başarılara imza atacağımıza inanıyorum. Bu heyecan verici yolculukta bana destek olacak herkese şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.


İÜ Cerrahpaşa Karaağaç Kampüsü: 

Modern ve Konforlu Bir Kampüs!

İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa'nın Karaağaç Kampüsü'nü ilk gördüğümde çok şaşırdım ve sevindim. Eski bir özel üniversitenin kampüsü olan Karaağaç, son derece modern ve konforlu. Binalar ve kampüsün genel atmosferi dünya standartlarında. Hem öğrenci hem de öğretim elemanları için konforlu bir ortamın olması çok önemli. Bu açıdan Karaağaç Kampüsü büyük bir avantaj.

Ancak kampüsün Avcılar'dan taşınıp Karaağaç'a taşınmasıyla ulaşım sorunu ortaya çıktı. Kampüsün şehir dışında olması, bazı öğretim üyeleri ve öğrenciler için sıkıntı yaratıyor. Bu sorunun çözümü için öğrenci ve öğretim üyelerine yönelik barınma imkanları yükseltilebilir.

Dünyadaki birçok iyi üniversite şehir dışında, bilime odaklı alanlarda bulunuyor. Üniversitelerin şehir dışına taşınması yetmez, aynı zamanda barınma imkanlarının da iyileştirilmesi gerekir. Karaağaç Kampüsü'nün bu konuda da gelişmesi, İÜ Cerrahpaşa'nın daha da iyi bir üniversite olmasına katkıda bulunacaktır.

Önemli Noktalar:

  • Karaağaç Kampüsü modern ve konforlu.
  • Ulaşım sorunu var.
  • Barınma imkanları geliştirilebilir.
  • Şehir dışındaki kampüslerde barınma önemli.


No comments:

Post a Comment

Sınıflardan Kariyer Zirvelerine: Jeofizik Eğitimiyle Dolu Yolculuğum

Her bireyin hayatında, kariyerini şekillendiren dönüm noktaları vardır. Bu noktalar, bazen bir hocayla yapılan bir sohbet, bazen bir seyahat...