Tuesday, April 5, 2022

BLOGGER:ÖNCEL


Düzenli olarak her gün yazmaya ve okumaya çalışan bir insan olarak ilk blok yazımı yazmak istedim.  Çünkü insanlarla ve özellikle akademik kariyer peşinde koşan gençlerle paylaşacağım çok şey olduğunu düşünüyorum.

Bugüne kadar Linkedin, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya üzerinden düşüncelerimi özlü olarak paylaşmaya çalıştım fakat bununla birlikte düzenli bir blog yazarlığı bugüne kadar yapmadım.

Kısmet olursa düzenli olarak burada yazmak istiyorum çünkü yazmak düşünmeyi ve düşüncede geleceği canlandırır.  Umarım bu kanal üzerinde görüşebiliriz.


No comments:

Post a Comment

Depremler ve Yapı Direnci: Riskleri Anlamak ve Azaltmak

1. Giriş ve Önem Hoş Geldiniz: Türkiye'de bin yılda bir meydana gelen büyük bir depremin incelenmesi. Beklenen daha küçük bir depremken,...