Monday, June 12, 2023

Dünya Çevre Günü Toplantısı

 

Bilim insanları olarak ülkemizde deprem riskinin azaltılması için bulabildiğimiz her platformda önerilerimizi sunuyoruz fakat önerilerin uygulamaya geçmesi süreçlerinde tıkanmalar yaşanıyor.

Dünya Çevre Günü toplantılarına çok defa katıldım ve oldukça keyif aldım.  Katılanların sayısı fazla olmasa bile katılan insanların nitelikli olması oldukça mutluluk vericiydi.  2015 toplantısı BAÜ'de yapılacaktı ve daha önce BAÜ'ye hiç gitmemiştim.  Gerçekten konumu harika bir yerdi ve devlet üniversitelerinden farklı bir ortam sağladıklarını fark ettim.
Toplantıya giderken yanımda sunumumu taşıdığım flash bellek kaybolmuştu ve bu nedenle internet ortamına gelmeden önce yüklediğim sunumu indirerek toplantıyı tamamladım.  Katılım sağlayanlar arasında, İstanbul Valiliği AFAD'dan sorumlu Vali yardımcısı vardı ve sonuna kadar dikkatle dinlemesi ilgimi çekti.  Çünkü genellikle yönetim pozisyonunda ki kişilerin toplantı sonuna kadar dinleyici kalarak dinlemesine alışık olmaması şaşkınlık nedeni olabilir.  Tanıştığım diğer bir kişide Osmanlı Hanedanından yaşayan bir Osmanlı Şehzadesiydi.  Toplantı ile ilgili kısa bir video'yu aşağıda yükledim.




No comments:

Post a Comment

Malatya İli'nde 18 Eylül 2024 Depremi: Sismik Etkiler ve Toplumsal Sorumluluk

18 Eylül 2024 sabahı, saat 03:22'de , Türkiye'nin doğusunda bir kez daha sarsıldı. Malatya'nın 31 km güneydoğusunda , Çelikhan&...